23 czerwca 2014

Neon skirt // GREECE

25 komentarzy:
 
No i wróciliśmy. Pełni sił, energii i pomysłów, chcąc je zrealizować podczas dalszego urlopu. A tu co ? Pogoda w Polsce nie popisała się i nie mile przywitała Nas na lotnisku :D Mamy nadzieje, że nie pokrzyżuje nam do końca naszych planów. Nie pozostało nic innego jak czekać na poprawę :)
A tym czasem... przygotowuję dla Was post, z neonową spódniczką. Idealnie połączyła się z grecką opalenizną :) Szkoda, że zdjęcia nie oddają dokładnego efektu jaki osiągnęłam w tamten dzień.
Na nogi założyłam ulubione sandałki, wyhaczone w TKMAXXie. Zdjęcia robiliśmy na jednej z uliczek miasta Agios Nikolaos. Zabrudzone, obdarte budynki, niektóre niedokończone przez kryzys, okurzone samochody, pełno skuterów i dzikich kotów - cudowny grecki klimat, do którego chociaż jedną nogą możemy Was zabrać poprzez zdjęcia :)
Przyjemności <3


25 komentarzy:

  1. Piękne masz paznokcie tak dojrzałam! Szkoda, że nie mieszkasz w moich okolicach bo z chęcią bym przyszła do Cb na paznokietki :) A stylóweczka bomba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś będziesz przejazdem w Poznaniu to daj znać :)

      Usuń
  2. Rewelacja :)
    Sandałki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakich lakierów hybrydowych używasz? mogłabyś napisać coś na temat ich trwałości i zaproponować ciekawe kolory? od jakiegoś czasu zastanawiam się nad marką eclair, niestety nie mogę znaleźć żadnej opinii w internecie...;/ z góry dziękuję za odpowiedź.
    Co do powyższych zdjęć-są genialne! spódniczka przepiękna jednak nic nie wygra z tymi pięknymi widokami. zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My korzystamy z Eclair, charbonne i diamond cosmetics i możemy je polecić. Co do produktów Eclair są bardzo dobre i śmiało możesz je kupować ;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! :) a skąd spódniczka? Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można znaleźć takie piękne sandałki?; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam naszyjnik.. do tej pory miałam go na sobie raz do sukienki na sylwestra... zawsze jak chciałam go połaczyc w codziennej stylizacji to wydawal mi sie jakis taki beznadziejny.. teraz widze jak bardzo sie mylilam.. chyba go przeprosze ;p
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mam nadzieje, że teraz będziesz go mogła częściej wykorzystywać ;)

      Usuń
  7. Ślicznie !
    Byłam w Agios trzy lata temu, mają idealne uliczki do robienia zdjęć, zresztą jak cała Kreta:) ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam do Ciebie Julia pytanie obgryzam strasznie paznokcie jedynie jaki jest sposób żebym przestała to tipsy ale czy one dobrze odrosną pod tipsami ? czy jak będę zrywała tipsy to moje osłabione paznokcie się nie połamią ?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze pełna pozytywnej energi:) i piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Wspaniała neonoewa spódnica! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Julka a ja mam pytanie odnośnie wycieczki.. Jak znaleźć taką fajną ofertę last minute? Szukaliście na stronach biur czy sami się do Was odezwali?

    PS. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My poszliśmy w Malcie do biura podróży i zaproponowaliśmy swoje warunki, jeśli takie się znajdą prosimy o maila ;) i dostaliśmy w piątek, a sobota o 24 byliśmy już na lotnisku ;)

      Usuń
  12. możesz dać link do tej spódniczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne zdjęcia, piękna neonowa spódnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak myslisz co moglabym kupic chlopakowi na urodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko zaproponować cokolwiek jak się nie zna tej osoby :)

      Usuń
  15. Jejuuuuuuuuuuuuuu jesteś piękna! :*

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin