5 stycznia 2014

London

26 komentarzy:
 
3 dni w Londynie minęły nam bardzo szybko. Dopiero co wylądowaliśmy, a zaraz musieliśmy wyjeżdzać. Przyszedł czas na dalsze voyage. Teraz jesteśmy u moich rodziców w okolicach Liverpoolu i Manchesteru. 
Londyn zrobił na Nas ogromne wrażenie. Cholernie duże miasto, z kilkoma milionami mieszkańców i jeszcze raz tylu podróżujących. Ja osobiście lubię takie miejsca, korki, dużo osób, każda budowla w innym stylu, wszystko tak blisko siebie, jeden wielki bałagan, ale do tego przepiękne parki i zabytki. Myślę, że tu wrócimy jeszcze kiedyś, na dłużej :) 
Podczas zwiedzania centrum Londynu, zrobiliśmy dla Was zdjęcia stylizacji. Było bardzo ciepło, przyjemna pogoda na zwiedzanie, więc legginsy, koszula i ciepła narzutka się dobrze sprawdziła, ale nie zapomniałam o tym, że pogoda angielska lubi się zmieniać i przygotowałam się również na deszcz, dlatego na nogi założyłam kalosze. :)
Mamy dla Was jeszcze wiele zdjęć, które pokażemy w kolejnych postach.
Do zobaczenia :)
Koszula - H&M
Narzutka - PRIMARK
Legginsy - E-MARILYN
Kalosze - HUNTER

26 komentarzy:

  1. Amazig outfit!
    Love the vest and the boots! They go so well with the shirt!

    Happy New Year!

    xx,

    Couns

    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka jaka zadowolona, fajny taki wyjazd, oderwanie od codzienności:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuniu jaki ty masz śliczny uśmiech ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te kalosze, są bardzo klasyczne. nie przypominają tych typowych hunterów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia. ;) I jaka pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze perfekcyjna! Uwielbiam Ciebie i Twoje stylizacje! :) pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy które masz na nóżkach to jakie? Bo na stronie Marilyn nie mogę znaleźć : <

    Jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie ma to spróbuj napisać do firmy o nie. :)

      Usuń
  8. piękne zdjęcia jak zawsze, a pazurki - love <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torebeczka nie pasuje... reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wyjazdu! :) super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super - jak zawsze:) Koszula z kamizelką świetnie współgra .

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfit! I like this vest so,so much!
    http://thesparklingarrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Londyn bylam tam tylko raz ale mam tak jak Ty jestem pewna ze tam wroce;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się podobało i wrócimy tam na pewno :)

      Usuń
  15. Ja również zakochałam się w tym mieście, mi niesteth było dane przebywać tam tylko kilka godzin, ale mnie zachwyciło. Tak jak cała Anglia ;)) mam nadzieję, że i mi się uda tam kiedyś wrócić. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego pobytu u rodziców ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega stylizacja :) Mam do Ciebie pytanie ze względu na kierunek który studiujesz i większe doświadczenie chciałbym się Ciebie spytać jak podkreślić brwi bardzo jasne żeby wyglądało to naturalnie? Twoje są zawsze tak pięknie podkreślone a ja mam jasne blond włosy i jasne brwi i nie wiem jak je podkreślić :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. są specjalne cienie do brwi dla blondynek, gdzie ten brąz jest właśnie taki jasny, naturalny. :) a jeśli takiego nie znajdziesz, to poszukaj zwyky cień do powiek w kolorze jasnego brązu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. krata i kalosze kojarzą mi się właśnie Londynem, hehhe. Genialnie wyglądasz, sama chciałabym się tam kiedyś przejechać ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. To też huntery? Chyba najciekawsze z wszystkich odmian. Czy tez tak ciężko się ściągają, jak klasyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to też są huntery ;) Nie są najgorsze w ściąganiu :)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin