3 listopada 2013

HI MOM

29 komentarzy:
 
Staramy się robić różne stylizacje, na przemian - raz coś eleganckiego, raz sportowego. Czasem zaszalejemy, tak jak dzisiaj :) Mówiąc 'szaleństwo' mam na myśli oczywiście moje odczucie. Dla niektórych z Was nie będzie tu nic nadzwyczajnego i rozumiem to :) Dla mnie akurat kolorowa czapka, szorty do rajstop i plecak w sowy to nie codzienność. W tym wszystkim bardzo zaskoczyło nas miejsce, gdzie wykonywaliśmy zdjęcia. Nie spodziewaliśmy się takiego efektu :D Cytadela w ogóle jest przepełniona świetnymi widokami. W wielu naszych postach była ona w tle i na pewno jeszcze będzie :)

Czapka i plecak - GRANASHOP
Kurtka - TOPUBRANIA
Bluzka - SINSAY
Szorty - PRIMARK




29 komentarzy:

  1. buty "za ciężkie" nie pasują do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście buty za ciężkie, ale reszta super

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz;) Pasuje mi do Ciebie taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja a te paznokcie szacun kochana:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw i miejsce do zdjęć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta różnorodność

    OdpowiedzUsuń
  7. W czapce wygladasz bosko:) fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wybraliście to miejsce do zdjęć:)
    Bardzo ładnie wyglądasz,zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie się tak zdaje że takie buty do ciebie nie pasują, ale reszta jak najbardziej :) Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czapa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. widać że zdecydowanie lepiej czujesz się w takich luźnych setach :) te eleganckie u Ciebie wydają mi się robione trochę "na siłę".
    ale mogę się mylić
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z najciekawszych stylizacji jakie tu spotkałam, inaczej niż zwykle :)

    pięknie, wszystko na plus :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnei dopasowane ! no i te paznokcie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam takie nietypowe pytanie
    Czy te naboje z butow mozna wyjac?
    Buty bardzo mi sie podobaja i jezeli nie byloby problemu z wyjeciem naboi to sobie takie sprawie :-)
    Licze na odpowiedz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a te rajstopy nie za cienkie?

    OdpowiedzUsuń
  16. A kiedy sie doczekamy posta o twoich tatuazach , może jakiś termin podasz kiedy go zrealizujesz , bo jakoś nie słychać i nie widać tego posta.. liczę na jak najszybsze zrealizowanie go, pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na tą chwile ledwo dajemy radę ogarnąć to co musimy i do czego się zobowiązaliśmy. Kilka postów tego typu cały czas mamy w głowie i na pewno się pojawią.

      Usuń
  17. szkoda że czapka nie jest firmy ReBell tylko jakaś tańsza podróbka.... ale ogólnie stylizacja na 6 ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapka fajnie wyróżnia się na tle całości.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna Julcia <3
    rozjaśniałaś końcówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio była u fryzjera i będzie zmiana na zupełnie ciemne ;D post o tym też się pojawi za jakiś czas; )

      Usuń
  20. super miejsce na zdjęcia! :) świetna czapa

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne paznokcie!!! :))

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin