18 listopada 2013

Aztec Knit

48 komentarzy:
 
Cześć! Jak Wam mija poniedziałek ? Mam nadzieje, że nie tak jak mi. Wczoraj wieczorem kładąc się spać pomyślałam, że nie mam siły na nowy tydzień i póki co nic się nie zmieniło. Mam nadzieję, że choróbsko szybko sobie odpuści tym bardziej, że jutro wybieramy się na mecz Polski z Irlandią.
Właśnie mam przerwę w pracy i przygotowuję dla Was wpis, do którego zdjęcia przygotowaliśmy już parę dni temu, a z efektów jesteśmy bardzo zadowoleni. Niewiele kolorów użytych w dzisiejszym stroju, dlatego całość przełamana jest neonowymi paznokciami i koralowymi ustami. Od pewnego czasu zaczęliśmy więcej uwagi zwracać na drobne rzeczy, podobno 'diabeł tkwi w szczegółach' i pomimo banalnie prostej stylizacji, dzięki dodatkom możemy stworzyć coś naprawdę ciekawego. W dzisiejszym przypadku są to właśnie usta i paznokcie - niby mało, a cieszy :) oraz ciekawa obróbka zdjęć.
Zapraszam do przeglądania zdjęć, mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu!
Trzymajcie się ciepło i powodzenia w nowym tygodniu :)

Sweter - ROMWE
Spodnie - VEROMODA
Szal - SH
Buty i pierścionki - STYLOWEBUTY
Torebka - SUPER-DODATKI
Paznokcie - NAILS AND COLORS

48 komentarzy:

  1. Świetny sweter i magiczny klimat zdjęć ! W jakim programie je obrabiasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż robi się cieplej na widok tych zdjęć :D
    pierwsze zdjęcie szczególnie piękne :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zamówiłam sobie taki sweterek na Romwe :) pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! cudowny zegarek i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne połączenie wszystkiego!
    przepiekna paznokietki, cudowny kolorek ten czerwony do tego piekne pierścioneczki, no a o sweterku nie wspomnę bo choruję na taki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie! Świetne kolory, piękny sweter, genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jesienny klimacik, wszystko ze sobą świetnie współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jesienny klimacik, wszystko ze sobą świetnie współgra ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kują trochę na ósmym zdjęciu kolory obcasów.. Poza tym cudowne zdjęcia jak zwykle ! :)
    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz wspaniale :) <3 uwielbiam azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sweterek ;) Muszę sobie taki zamówić Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłaś w mój gust! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz;) piękny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz zjawisko

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie, wyglądasz prześlicznie! zainspiruję się i sprawię sobie taki cudny zestaw :)
    ale czemu bez desaturacji również obcasów? wygląda, jakbyś o nich zapomniała :< (nie wytykam, to tylko rada na przyszłość, nie złość się:( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mieliśmy cel. Cała postać, rzeczy itp miała być w kolorze i tak też zostawiliśmy obcasy ;) Lubimy takie komentarze, możemy dzięki temu poznać wasze zdanie :)

      Usuń
  18. dzięki Tobie zamówiłam sobie taki sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna sesja! Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia kiedy jakies uaktualnienie shop by JN ? :)
      P.s. Wygladasz slicznie :)

      Usuń
    2. Póki co nie planujemy wyprzedaży :)

      Usuń
  20. Macie talent do zdjec! Pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, świetna stylizacja, wlaśnie takie lubie! BOSKO:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweter!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy będziesz szukała ludzi na metamorfozę zmiany fryzury>? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie do końca zależy od nas :) Jutro będziemy coś więcej wiedzieć bo będziemy w Instytucie Urody da Vinci ;) Na pewno się dowiecie o tym z fan page'a

      Usuń
  24. od zawsze masz taką idealną cerę? jakie kosmetyki na nią stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miewałam problemy z cerą, ale teraz nie mam z nią problemów ;) Nic specjalnego na to nie stosuję.

      Usuń
  25. Ile masz wzrostu jeśli można spytać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje paznokcie są naturalne, tak? Z natury masz solidne czy je wzmacniasz jakimś preparatem?

    OdpowiedzUsuń
  27. te są przedłużane na szablon u nas w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz rewelacyjnie, sweter jest cudowny :) (sama chciałam taki sobie sprawić) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do jakich SH w Poznaniu chodzisz, jeśli można spytać? :) Nie wiem gdzie można upolować takie cuda, jakie pokazujesz na blogu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do różnych nie mam swojego ulubionego, dobre są na dąbrowskiego, święty Marcin i na przyjaźni ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Na Świętym Marcinie faktycznie czasem wpadło mi coś fajnego, ale na Dąbrowskiego jeszcze nie byłam :) Czas sprawdzić :)

      Usuń
  30. świetny klimat zdjęć! :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Brak mi słów!! Wyglądasz niesamowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, buty są genialne! Od dawna zbieram się do kupna takowych z przezroczystym obcasem, ale jakoś trudno mi trafić na naprawdę fajny egzemplarz. Bardzo ładne zdjęcia, ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż.

    Pozdrawiam,
    Kapuczina

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia ! Śliczny sweterek:)
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin